Pamiętaj - więcej informacji w dalszej części strony...

EdScratch - Wizualny język programowania


EdScratch to oparty na blokach Scratch, wizualny język programowania. Łączy w sobie łatwość programowania metodą "przeciągnij i upuść"
z potężną funkcjonalnością i wszechstronnością, oferuje solidną platformę do nauki informatyki.


Dzięki niemu nasz robot do samodzielnego programowania może być wykorzystywany w szkole podstawowej, gdzie wprowadzi uczniów z klas 4-8 w kolejny etap nauki. EdScratch pozwala samodzielnie nauczyć się trudniejszych kodów, nadal opartych o system ikon, znacznie ułatwiających uczniom orientację w ich funkcjonowaniu.


Oferowany przez nas produkt, w skład którego wchodzi urządzenie oraz aplikacja do nauki, sprawia, że nauka pracy z komputerem dla dzieci staje się przyjemna. Pozwala także na zdobycie umiejętności praktycznego wykorzystania nowoczesnej technologii. Oferujemy pomoc naukową sprawiającą, że młodzież poznaje wirtualny język programowania. Dzięki niemu nie będzie się ograniczać jedynie do odbioru nowinek technologicznych i zacznie o wiele lepiej rozumieć jak są tworzone.



Informacje dodatkowe

Zabawa i nauka

Internetowe środowisko programistyczne EdScratch zostało zaprojektowane w celu dostarczania znaczącej wiedzy z zakresu informatyki dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi. Intuicyjny układ EdScratch i prostota kodowania blokowego sprawia, że EdScratch jest idealnym językiem programowania dla uczniów w wieku 10 lat i więcej. Przydatne funkcje, takie jak wbudowany budzik, sprawiają, że przejście do bardziej złożonych struktur programistycznych jest możliwe, nawet bez wcześniejszego doświadczenia z kodowaniem. Gdy uczniowie zyskują wiarę w kodowanie, mogą zrobić jeszcze więcej, kontrolując dane wejściowe, manipulując danymi oraz tworząc i wykorzystując zmienne, dzięki czemu EdScratch jest doskonałą platformą do korzystania z funkcji Edisona w angażujący, kreatywny sposób.

Materiały dla uczniów

Zestaw zajęć lekcji EdScratch zawiera arkusze aktywności przeznaczone do samodzielnego użytku przez uczniów klas 4-8. Dzięki 98 opcjom aktywności zorganizowanym w sześć jednostek, zestaw ten zawiera kombinację uporządkowanych i otwartych działań, które wprowadzają kluczowe pojęcia i cele uczenia się, jednocześnie angażując uczniów w aktywną eksplorację Edisona i EdScratch. Lekcje zawierają jasne instrukcje, kolorowe ilustracje, arkusze aktywności dotyczące testowania rozwiązań programowych i wyzwania, przed którymi uczniowie muszą pracować, ucząc się myślenia komputacyjnego i podstaw informatyki.

Wyzwania


(w jęz. angielskim)

Dostępne materiały dla nauczycieli

Plany lekcji EdWare mają na celu wprowadzenie programowania w Edison i EdWare w uporządkowany sposób. Każda lekcja EdWare została ukończona w 90 minut, jednak rzeczywisty wymagany czas będzie różny w zależności od wieku i umiejętności Twoich uczniów.
Ta książka aktywności jest idealna do dodatkowej niezależnej eksploracji Edison i EdWare poza planami lekcji.

Do pobrania


(w jęz. angielskim)
projektuj przyszłość

Dzięki nam uczniowie mogą poznać robotykę i programowanie robotów. W internetowym środowisku programistycznym EdScratch można poznawać urządzenie Edison i kontynuować naukę poza zajęciami w klasie. Nasza aplikacja do nauki dla dzieci wykorzystuje wirtualny język i pozwoli jeszcze szybciej zgłębiać robotykę. Może być używana poza klasą albo w formie samodzielnego rozszerzenia. Dzięki niej młodzież może dowiedzieć się dużo więcej na temat pisania własnych programów, które będą sterowały urządzeniem za pośrednictwem intuicyjnego i przyjaznego wizualnego języka programowania EdScratch. Jest to doskonały sposób, by połączyć ze sobą świetną zabawę z nauką, której efekty zaprocentują w przyszłości.


Sklep EDISON

 

Roboty za darmo na testy


Niniejszy materiał nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 K.c., a jest wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy, o jakim mowa w art. 71 K.c.