Pamiętaj - więcej informacji w dalszej części strony...

EdWare App - Aplikacja do nauki programowania


Wraz z postępem technologicznym, zachodzi potrzeba dokładniejszego edukowania młodych ludzi w tej dziedzinie. Dlatego potrzebne są lekcje, które wprowadzą programowanie robotów w szkole podstawowej. Nasze urządzenie edukacyjne dla dzieci przystosowane jest również do bardziej zaawansowanej obsługi przy pomocy EdWare.


Dzięki niemu nasz robot do samodzielnego programowania może być wykorzystywany w szkole podstawowej, gdzie wprowadzi uczniów z klas 4-8 w kolejny etap nauki. EdWare pozwala samodzielnie nauczyć się trudniejszych kodów, nadal opartych o system ikon, znacznie ułatwiających uczniom orientację w ich funkcjonowaniu.


Nasze urządzenie ułatwia zapoznanie się dziecka z komputerem i nauczenie go sprawnego korzystania z jego funkcji. Dzięki niemu młodzież nie będzie musiała ograniczyć swojej funkcji do biernego korzystania z dobrodziejstw technologii, będzie mogła także wyzwolić swoją kreatywność.



Informacje dodatkowe

Zabawa i nauka

Otaczają nas komputery - smartfony, urządzenia do noszenia, gry wideo, GPS - w niemal wszystkim jest komputer. Badania pokazują, że przyszłość będzie zawierała jeszcze więcej urządzeń cyfrowych, a coraz więcej miejsc pracy będzie dotyczyło organizacji technologicznych i technologicznych. Posiadanie mocnych podstaw w kodowaniu i technologii będzie kluczowe dla sukcesu jutra. Programowalne roboty, takie jak robot Edisona, dają dzieciom umiejętności potrzebne do pracy z komputerem, otwierając przyszłość, w której dzieci nie są tylko konsumentami technologii, ale kolejną generacją twórców technologii.

Język programowania EdWare

EdWare jest hybrydowym graficznym językiem programowania robota dla robota Edison. EdWare łączy łatwość przeciągania i upuszczania ikon graficznych ze zwiększoną funkcjonalnością dzięki wpisowi tekstowemu. Rezultatem jest łatwy do opanowania język programowania robotów, który stanowi solidny krok w kierunku edukacji kodowania. Ikony graficzne EdWare są kontrolowane przez unikalną funkcję, okno właściwości. Funkcja ta pozwala głównej sekcji programowania zawierać tylko prostą strukturę ikon do przedstawienia programu, podczas gdy szczegóły każdej ikony są kontrolowane indywidualnie w oknie właściwości. EdWare pozwala użytkownikom tworzyć i kontrolować zmienne podczas przepływu programu, umożliwiając Edisonowi "zapamiętanie" przeszłych zdarzeń i reagowanie w bardziej interesujący sposób na wejścia czujników.

Platforma

Dostępne materiały dla nauczycieli

Plany lekcji EdWare mają na celu wprowadzenie programowania w Edison i EdWare w uporządkowany sposób. Każda lekcja EdWare została ukończona w 90 minut, jednak rzeczywisty wymagany czas będzie różny w zależności od wieku i umiejętności Twoich uczniów.
Ta książka aktywności jest idealna do dodatkowej niezależnej eksploracji Edison i EdWare poza planami lekcji.

Do pobrania

projektuj przyszłość

Jeszcze głębiej eksploruj robotykę i kodowanie! Ta książka aktywności jest idealna do dodatkowej niezależnej eksploracji Edison i EdWare poza planami lekcji. Zaprojektowany do użytku poza klasą lub jako samodzielne rozszerzenie, uczniowie dowiedzą się więcej o tym, jak pisać własne programy sterujące robotem za pomocą oprogramowania do programowania EdWare.


Sklep EDISON

 

Roboty za darmo na testy


Niniejszy materiał nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 K.c., a jest wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy, o jakim mowa w art. 71 K.c.